tirsdag den 26. februar 2013

Pulsvarmere i Indiecita

Jeg har hæklet en fødselsdagsgave. Et par pulsvarmere efter Sidsel Sangilds opskrift i Hæklede gaver. Det er en super fin model, der har mange tilhængere i blogverdenen. Og med rette, for den er så nem at gå til, og mønstret ligner en million!

Jeg hæklede den lange model med hul til tommelfingeren, og jeg brugte ret præcist et ngl. Indiecita i grøn melange. Jeg elsker det garn, og farven er så smuk. Da jeg skulle hækle den første sammen, kom jeg til at vende den forkert. Men jeg endte faktisk med at synes, det også var ret fint. Bølgemønstret har nemlig en helt anderledes struktur på bagsiden, som også er fantastisk flot.
 

 
Hvis du vil se hvordan pulsvarmerne tager sig ud i det lækre merinould Cinnia, så kig med hos Christel. Sjovt nok har hun også vendt vrangen ud på sine - men det bliver de jo ikke mindre lækre af :)

8 kommentarer:

  1. Haha, er det vrangen? ;)
    Jeg kunne ikke huske fra mit første par, hvad der er ret og vrang, så jeg vendte bare den flotteste side ud. De er meget fine i Indiecita!

    SvarSlet
  2. Ja, bagsiden er også lækker :-) Mums Indecita, de må være SÅ bløde.

    SvarSlet
  3. Ouh! yeah! this stitch is really lovely! :D

    Thnx!

    Im gonna try!

    SvarSlet
  4. For those players who want to play traditional MMORPG, World of Warcraft TBC Classic may be the best choice right now. Although there are many games released later that can provide better game graphics and hit feel, many players think that only WOW TBC Classic can truly let them experience the charm of role-playing. In the game, every player can feel that he is adventuring as a resident of Azeroth, and every NPC in the game also seems to have his own thoughts, which is very fascinating. Of course, the disadvantage is that you need to allocate some time and experience to earn WOW TBC Gold, because you can't live in this fantasy world without money, which is very realistic.

    SvarSlet
  5. This pulse heater is so amazing. It looks cute on the hands. I have one of this but it is in red color. This sky blue color looks super amazing. Thanks for sharing this design. Now it's time to avail water bottle for more information.

    SvarSlet