tirsdag den 21. august 2012

Nyheder i Yarnfreak

Efter en dejlig og afslappende sommerferie er jeg nu ved at være tilbage. Og der er mange ting på tapetet!
Sidste weekend var jeg på garnmesse i Vejle, hvor jeg så en masse fine ting - og købte nyt ind til butikken. Nyhederne tæller bla.:

- Indiecita alpaca i 36 farver
- Naturuld i 22 farver, bla. de der ses på billedet.
- Cinnia, ny lækker merinould fra Filcolana i 8 farver. Flere kommer til i oktober
- 4 nye farver i Arwetta
- Nye farver i Easy Care Big. Det lækre merinould fra Mayflower kommer bla. i petrol
- Kid Silk, som blandet med merino eller bomuld giver de blødeste tørklæder og sweatre.
- Nye farver i Kauni
- Nye farver i Begonia merceriseret bomuld.
- Smukt flerfarvet garn fra Mayflower til gode priser.

Det allermeste er allerede i butikken - og jeg arbejder hårdt på at få det lagt på webshoppen.

Ha' en dejlig dag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg var også på messen, og der var meget lækkert. Den nye Cinnia er så lækker :-)

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle lækre nye farver naturuld du har fået, jeg har ikke kunnet få den orange ud af hovedet, siden jeg så indlægget tirsdag, må finde på noget at bruge den til... og den lilla og den blå... og...

    SvarSlet