lørdag den 12. maj 2012

Yndlingstæppet i nye farver

Gittes mor, Kirsten, var så sød at medbringe sit yndlingstæppe i butikken i går. Synes det er blevet så smukt i de sorbetfarver hun har valgt.

Der er efterhånden virkelig mange, der har hæklet yndlingstæppet - i mange forskellige fine farvekombinationer. Har du lavet et, vil vi rigtigt gerne se billeder :)

Kit til tæppet i den originale farvekombination findes lige her.
Vil du hellere selv vælge farver kan du finde Kaunis uldgarn her og opskrift her.

God lørdag aften :)
























5 kommentarer:

  1. Hvor er det dog flot. Meget lækre farver.

    SvarSlet
  2. Hvor er det da flot, nu får man også helt lyst til at hækle det, men er desværre kun halvvejs færdig med det andet. Det er altså fint at i viser andre farve valg. God weekend. Tina

    SvarSlet
  3. Det er rigtig flot !
    smukt afstemte farver , roligt udtryk.
    vellykket.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Jeg er så stolt af min kære mor :o). Det er så flot :o)

    SvarSlet
  5. Mmmm, jeg får helt lyst til sorbet-is :) Desværre går det ikke rigtig fremad med mit eget yndlingstæppe - jeg er hækle-nybegynder og har derfor lidt svært ved at finde ud af opskriften. Men nu har jeg endelig oprettet en blog, hvor jeg kan holde mig selv og andre opdaterede med, hvordan det går med mine hæklerier og andre krea-sysler. Jeg håber, du har lyst til at kigge med: http://mycolorsandcreations.blogspot.com/

    SvarSlet